Obchodní podmínky Penzion Ostende
UBYTOVACÍ
ŘÁD Penzion OSTENDE
U Zimního stadionu 762/II
290 01 Poděbrady
(dále také jen „penzion“ nebo
„ubytovatel“)
provozovaný společností:
Poděbradská sportovní, s.r.o.
IČO: 26421666
DIČ: CZ26421666
se sídlem / místem podnikání: U Zimního stadionu 770, 290 01 Poděbrady
1.
Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
1.1 Ubytování hostů v Penzionu
OSTENDE se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení
§ 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
„občanský zákoník“). Na základě smlouvy o ubytování ubytovatel poskytuje
ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z
účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný (dále také jen „host“) se
zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě
stanovené tímto ubytovacím řádem (dále také jen „smlouva“).
1.2 Smlouva
o ubytování je uzavřena vždy písemně.
K dodržení požadavku písemné formy postačí písemná objednávka či rezervace v hotelovém
rezervačním systému PREVIO dle odst. 2.1 a následný postup smluvních stran dle
odst. 2.2 a 2.3.
1.3 Práva a povinnosti smluvních stran
výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a
ceníkem služeb ubytovatele, který je přílohou č.1 tohoto ubytovacího řádu.
1.4 Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti
vyplývají z ubytovacího řádu nebo ceníku ubytovatele nebo svým jednáním
v penzionu porušuje v průběhu ubytování dobré mravy (dále jen
„pochybení“), je ubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím
ujednané doby vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své
pochybení ze strany penzionu upozorněn postupem dle ustanovení § 2331
občanského zákoníku.
2. Uzavření smlouvy, rezervace
2.1 Ubytovaný je povinen provést
objednávku ubytování u ubytovatele v písemné
formě (například e-mailem nebo poštou) či
prostřednictvím hotelového rezervačního systému PREVIO, popř. lze provést předběžnou
rezervaci telefonicky a tuto následně u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou
rezervací, resp. potvrzením předběžné telefonické rezervace dle předchozí věty,
se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního formuláře hotelového
rezervačního systému PREVIO, e-mailu zaslaného na adresu ubytovatele
[email protected]
nebo poštovní zásilkou doručenou na adresu penzionu nebo provozovatele uvedenou
v záhlaví tohoto ubytovacího řádu.
2.2 Jakmile ubytovatel obdrží od hosta
objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace v hotelovém
rezervačním systému PREVIO, vystaví hostovi za účelem poskytnutí zálohy zálohovou
fakturu na částku odpovídající 50 % z předpokládané ceny ubytování, kterou
zašle hostovi na adresu uvedenou hostem v objednávce dle odst. 2.1. Ubytovaný
je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených v zálohové faktuře.
Záloha není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných sedm a méně
kalendářních dnů před požadovaným dnem zahájení ubytování, přičemž v takovém
případě probíhá úhrada ceny ubytování v plné výši v okamžiku zahájení
ubytování.
2.3 K uzavření ubytovací smlouvy dochází
za kumulativního splnění dvou podmínek, jimiž jsou doručení hostovy písemné
objednávky dle odst. 2.1 ubytovateli
a uhrazení zálohové faktury dle odst. 2.2 hostem (v okamžiku připsání
prostředků na účet ubytovatele), respektive uhrazení ceny ubytování v případě,
kdy dle odst. 2.2 není záloha vyžadována.
3. Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvy před
nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování
3.1 Neuhradí-li host zálohu dle odst.
2.2 řádně, tedy v plné výši a včas, rezervace ubytování se marným
uplynutím lhůty splatnosti zálohové faktury ruší.
3.2 Host je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování
přede dnem nástupu k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je povinen
doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od smlouvy nebo storno
rezervace v hotelovém rezervačním systému PREVIO. Ubytovatel je v
takovém případě oprávněn účtovat hostovi storno poplatek, jehož výše bude
vypočtena z výše uhrazené zálohy, přičemž sazba storno poplatku bude stanovena
takto:
Okamžik doručení odstoupení ubytovateli (v
kalendářních dnech) 60 a více dní před plánovaným zahájením ubytování 59-30 dní před plánovaným zahájením ubytování 29-14 dní před plánovaným zahájením ubytování 13-1 dní/den před plánovaným zahájením ubytování
Sazba storno poplatku (v %)
0 % z výše uhrazené zálohy
50 % z výše uhrazené zálohy
75 % z výše uhrazené zálohy
100 % z výše uhrazené zálohy
3.3 V případě, že se host nedostaví k čerpání
ubytování do 24 hodin po sjednaném zahájení ubytování, je ubytovatel oprávněn
odstoupit od smlouvy o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno
poplatek ve výši 100 % z výše uhrazené
zálohy. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším zahájení
ubytování ubytovatele s předstihem, ne však později než 1 den před plánovaným zahájením ubytování, telefonicky
nebo písemně upozorní. Na formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v odst. 2.2.
4. Příjezd do Penzionu OSTENDE
4.1 Host ohlásí svůj příjezd na recepci penzionu
pověřenému pracovníkovi.
4.2 Na recepci předloží host svůj
občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např.
povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost
hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu
stvrdí host podpisem v ubytovací knize ubytovatele.
4.3 Není-li mezi ubytovatelem a hostem sjednáno
jinak, ubytovávání přijíždějících hostů probíhá každý den v době od 14:00 do 21:00
hodin.
4.4 Při zahájení ubytování host uhradí
částku představující doplatek ceny ubytování, tj. sjednanou cenu ubytování
poníženou o uhrazenou zálohu dle odst. 2.2. Po zaplacení doplatku ceny ubytování
vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celé ceny
ubytování. Ustanovení poslední věty odst. 2.2 tím není dotčeno - v takovém
případě nedochází k započtení zálohy a ubytovatel vystaví hostovi daňový
doklad potvrzující zaplacení celé ceny ubytování.
4.5 Pověřený pracovník recepce seznámí
hosta s ubytovacím řádem, a to nejpozději ke dni nástupu hosta k ubytování.
4.6 Počet osob oprávněných pobývat na
pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host se zavazuje oznámit
jejich přesný počet při přihlášení.
4.7 Doba ubytování je dohodnuta
nejpozději při okamžiku zahájení ubytování a je zaznamenána v ubytovací knize
nebo v hotelovém rezervačním systému PREVIO. Doba ubytování může být
prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v
ubytovací knize nebo hotelovém rezervačním systému PREVIO.
4.8 Host tímto uděluje souhlas
ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu
poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve
smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, a zákona č. 326/1999 Sb.,
o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší
povinnosti hosta a ubytovatele v souvislosti s vedením evidenční knihy či
domovní knihy nebo evidencí v hotelovém rezervačním systému PREVIO jsou
stanoveny shora uvedenými právními předpisy.
5. Obecná pravidla ubytování
5.1 Host má právo užívat prostor určený k
ubytování, jakož i společné prostory penzionu, a využívat služby s ubytováním
spojené.
5.2 Při nástupu do ubytování obdrží host
klíč od pokoje i vstupu do penzionu (dále společně jen „klíče“). Host je
povinen předejít ztrátě, zničení či poškození klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů
třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem smlouvy o ubytování uzavřené mezi hostem a
ubytovatelem. V případě ztráty, zničení, poškození, jakož i zpřístupnění klíčů
dle předchozí věty je ubytovatel oprávněn nárokovat po hostovi sankci ve výši
800,-Kč.
5.3 Host je povinen:
-seznámit se s ubytovacím řádem a
dodržovat jej;
-uhradit cenu ubytování dle platného
ceníku;
-řádně užívat prostory vymezené
v odst. 5.1, udržovat v nich pořádek a čistotu a chránit je i jejich
vybavení proti poškození;
-jízdní kola umisťovat výhradně do
vyhrazeného uzamykatelného prostoru kolárny; bezodkladně oznámit poškození nebo
škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách penzionu způsobil(y); v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. se
chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby nacházející se v penzionu nadměrným
hlukem;
- při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji
vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v
době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna;
- při odchodu z penzionu odevzdat klíč od
pokoje na recepci.
5.4 Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
- provádět podstatné změny v prostorách vymezených
v odst. 5.1 (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z
prostor vymezených v odst. 5.1;
- používat v prostorách vymezených
v odst. 5.1 spotřebiče, vyjma malých spotřebičů používaných hostem pro
osobní hygienu a kancelářskou práci;
- přenechat prostory určené k ubytování
jiné osobě;
- přijímat návštěvy v prostorách určených
k ubytování;
- návštěvy musí být řádně nahlášeny na recepci penzionu a zapsány do
knihy, přičemž je lze přijímat jen ve společných prostorách hotelu;
- uvádět adresu penzionu jako místo svého
podnikání;
- vstupovat do prostor penzionu se
zvířetem.
5.5 Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
- nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo
je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné
nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo
hostu předepsáno lékařem;
- kouřit;
- používat otevřený oheň.
6. Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
6.1 Ubytovatel neumožňuje předávat věci ubytovaného
do úschovy v penzionu.
6.2 Právo na náhradu škody způsobené na
věcech ubytovaného je ubytovaný povinen uplatnit bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 15 dnů po dni, kdy se ubytovaný musel o škodě dozvědět. Škoda
nebude ubytovatelem nahrazena, způsobil-li poškození věci sám ubytovaný nebo
osoba, která ho doprovází.
6.3 Pokud ubytovaný zanechá své věci na
pokoji po skončení pobytu, odstěhuje ubytovatel tyto věci z pokoje a uskladní
je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. V případě, že
ubytovaný neuhradil zcela cenu ubytování, je ubytovatel oprávněn věci
zadržovat, a to až do doby úplného uhrazení ceny ubytování včetně příslušenství.
7. Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
7.1 Host je povinen se seznámit s
bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán
nalezne na chodbách penzionu a je k nahlédnutí u příslušného pracovníka na
recepci.
7.2 Host si během své přítomnosti v
penzionu počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví
nebo vlastnictví jiného.
7.3 Způsobí-li host svým jednáním na
majetku ubytovatele škodu, je povinen vzniklou škodu nahradit.
8. Odjezd z Penzionu OSTENDE
8.1 Ubytovaný je povinen opustit pokoj,
kde je ubytován, včetně všech spoluubytovaných osob, nejpozději do 10:00 hodin
posledního ubytovacího dne.
8.2 Ubytovaný uzamkne pokoj a zanechá
klíče na recepci hotelu, pokud není domluveno jinak.
Tento Ubytovací řád vstoupil v platnost
a účinnost dnem 1.6.2021.
Za Penzion OSTENDE
Jméno: Zdeněk Jirsák
Funkce: vedoucí Penzionu OSTENDE
Za Poděbradskou sportovní, s.r.o.
Jméno: Ing. Milan Suchomel
Funkce: jednatel Poděbradské sportovní, s.r.o.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing